Laatste onderwerpen
Zoeken
Rondom de toren
+15
Ciryon
Fogel
Marjo
Coriena
Paukje
knuffeltje
Twietie
SjoukjeK
v(ed)
henkievpk
Gerse Vrouw
Sander
Eleonore
Hyacint
Ans
19 plaatsers
De Mortel en andere slechtvalken :: Gesloten Topics 2009 tot en met 2023 :: Archief :: De Mortel :: De Mortel 2021.
Pagina 6 van 21
Pagina 6 van 21 • 1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21
Henkie op Morteltour
Prachtig verslag van de Morteltour met toebehoren Henkie, de vreugde spat er van af.
Leeftijd : 80
Re: Rondom de toren
Kuiko Time!
Ik wil het, ik wil het, ik heb het.<----Klik
Ik wil het, ik wil het, ik heb het.<----Klik
Prachtig Els. Ik hoop je een keer te treffen weer bij de toren. Gaan we een foto maken dat we een kaaiman hebben gezien in de snelle loop. Moet je wel even schuil gaan liggen in de loop. Voor de foto dan he
Leeftijd : 58
Kuiko time!
Helaas mis, gelukkig mis<----Klik
Helaas mis, gelukkig mis<----Klik
Leeftijd : 72
Twietie- Aantal berichten : 7334
Registration date : 29-05-15
Leeftijd : 72
wow prachtige foto's,
en de metaalvlinder (Adscita statices) en bruin zandoogje.
en de metaalvlinder (Adscita statices) en bruin zandoogje.
Leeftijd : 67
Super! en 3e foto met 1 vleugel omhoog
Registration date : 18-06-15
Wow wat prachtig en dat met een mooi stel mensen bij elkaar. De Mortel krijgt gelukkig de aandacht wat het verdient.
Prachtige serie Twietie , en deze keer dan niet de actie , maar ja in de middag zij de valkjes meestal rustig.
Wachten tot ik een ons weeg?<----Klik
Wachten tot ik een ons weeg?<----Klik
Laatst aangepast door Ciryon op ma 22 jun - 14:29; in totaal 1 keer bewerkt
Leeftijd : 62
Laatst aangepast door Ciryon op ma 22 jun - 17:41; in totaal 1 keer bewerkt
Laatst aangepast door Ciryon op ma 22 jun - 14:36; in totaal 2 keer bewerkt
Laatst aangepast door Ciryon op ma 22 jun - 14:10; in totaal 2 keer bewerkt
Woh Twietiebird wat een mooie foto´s!
Ah en Ciryon ook al haar foto's geplaatst, top met nieuw toestel!
Heerlijk weekend gehad. Hyacint en Ciryon hadden het vast voor mijn verjaardag bedacht. Moeilijk moeilijk met coronatijd, maar gelukkig met 2 personen van 2 huishoudens in auto mag weer. Hyacint heeft grote auto en ik zat achterin, en ramen open.Hondjes uiteraard ook mee, helemaal achterin ..net een limousine want ja..treinen gaat ook niet, dus Hyacint is mij helemaal vanaf de Veluwe in de randstad komen halen. Ciryon kon door werk helaas maar 1,5 dag, maar zondag, hebben ze ook mega vliegfestijn georganiseerd, 'onze' slechtvalkjuvies.
Huisje hadden we elk eigen slaapkamer en waren we hele tijd buiten verder met afstand en Hyacint had naast ontzettend veel eten en drinken ook overal desinfectiespray en keukenrol in huisje. Bovendien was park net weer heropend, ook daar heel rustig, en huisje was (duidelijk aan tuinmeubels te zien) hele jaar nog niet gebruikt. We zijn allen gezond en hadden allen al ruim 3 maanden geen contact met anderen gehad. Dus overal was goed over nagedacht.
Ook op Spottersveld goed afstand kunnen houden en toch weer veel mensen gezien en (her)ontmoet. Wat fijn dat iedereen daar altijd zoveel informatie uitwisselt.
Kuiko, Piet en Gerrit waren er weer en Johan en Gerard en mensen uit Bakel, die ik al eerder daar zag. Buurvrouw Karin kwam nog even langs. Ook Yelena en haar vriendin Brechje ontmoet vlak na hun fantastische ervaring met EXO. Altijd leuk nieuwe liefhebbers te treffen, die dan ook nog zo'n topervaring hadden en mooie foto's. Zatermiddag kwamen Birdie en later Fogel die het heel goede idee had om raketjes mee te brengen. Zondag Clem weer ontmoet daar en Onehand en zijn vrouw Sylvia kwamen einde middag. Al die mensen wisselden elkaar af dus we waren nooit met meer dan 8 mensen max op Spottersveld, ook eigen stoeltjes mee dus afstand was geen probleem. Zaterdag zijn we nog gaan wandelen maar langs de loop toch veel eikenprocessierups. Jeuk, maar stromend water uit de loop en later een douche verhielp dat meteen. We vonden daar wel de plukplaats, EXO is dus toch gaan eten daar uiteindelijk.
Foto's zijn niet allemaal zo goed gelukt...wel 3 juvenielen tikspel in beeld maar heel wazig dus die plaats ik niet. Ben ook altijd minder geconcentreerd met meerdere mensen met fotograferen, maar, zoals Coriena altijd zegt: we waren er! en hebben het gezien , gehoord en meegemaakt. En zo is het.
Verwenweekend was het!
Zaterdag:
juveniel kan al goed hoogte maken
V met prooi
juvenielen
M in het kozijn
3 juvenielen op 4e ring, was ook op cam te zien en 1 op de 1e ring
prooi langs Hemelsbleekweg, 25 meter van de toren
langs de loop
plukplaats EXO
De Phegea, hier bij de bosrand bij de toren,ook bij het huisje in grote aantallen, heb er 2 naar buiten moeten brengen. Ze zijn mak..het zijn uilen, maar ze vliegen heel grappig.
Al die foto's van zaterdag, zondag volgt straks
Ah en Ciryon ook al haar foto's geplaatst, top met nieuw toestel!
Heerlijk weekend gehad. Hyacint en Ciryon hadden het vast voor mijn verjaardag bedacht. Moeilijk moeilijk met coronatijd, maar gelukkig met 2 personen van 2 huishoudens in auto mag weer. Hyacint heeft grote auto en ik zat achterin, en ramen open.Hondjes uiteraard ook mee, helemaal achterin ..net een limousine want ja..treinen gaat ook niet, dus Hyacint is mij helemaal vanaf de Veluwe in de randstad komen halen. Ciryon kon door werk helaas maar 1,5 dag, maar zondag, hebben ze ook mega vliegfestijn georganiseerd, 'onze' slechtvalkjuvies.
Huisje hadden we elk eigen slaapkamer en waren we hele tijd buiten verder met afstand en Hyacint had naast ontzettend veel eten en drinken ook overal desinfectiespray en keukenrol in huisje. Bovendien was park net weer heropend, ook daar heel rustig, en huisje was (duidelijk aan tuinmeubels te zien) hele jaar nog niet gebruikt. We zijn allen gezond en hadden allen al ruim 3 maanden geen contact met anderen gehad. Dus overal was goed over nagedacht.
Ook op Spottersveld goed afstand kunnen houden en toch weer veel mensen gezien en (her)ontmoet. Wat fijn dat iedereen daar altijd zoveel informatie uitwisselt.
Kuiko, Piet en Gerrit waren er weer en Johan en Gerard en mensen uit Bakel, die ik al eerder daar zag. Buurvrouw Karin kwam nog even langs. Ook Yelena en haar vriendin Brechje ontmoet vlak na hun fantastische ervaring met EXO. Altijd leuk nieuwe liefhebbers te treffen, die dan ook nog zo'n topervaring hadden en mooie foto's. Zatermiddag kwamen Birdie en later Fogel die het heel goede idee had om raketjes mee te brengen. Zondag Clem weer ontmoet daar en Onehand en zijn vrouw Sylvia kwamen einde middag. Al die mensen wisselden elkaar af dus we waren nooit met meer dan 8 mensen max op Spottersveld, ook eigen stoeltjes mee dus afstand was geen probleem. Zaterdag zijn we nog gaan wandelen maar langs de loop toch veel eikenprocessierups. Jeuk, maar stromend water uit de loop en later een douche verhielp dat meteen. We vonden daar wel de plukplaats, EXO is dus toch gaan eten daar uiteindelijk.
Foto's zijn niet allemaal zo goed gelukt...wel 3 juvenielen tikspel in beeld maar heel wazig dus die plaats ik niet. Ben ook altijd minder geconcentreerd met meerdere mensen met fotograferen, maar, zoals Coriena altijd zegt: we waren er! en hebben het gezien , gehoord en meegemaakt. En zo is het.
Verwenweekend was het!
Zaterdag:
juveniel kan al goed hoogte maken
V met prooi
juvenielen
M in het kozijn
3 juvenielen op 4e ring, was ook op cam te zien en 1 op de 1e ring
prooi langs Hemelsbleekweg, 25 meter van de toren
langs de loop
plukplaats EXO
De Phegea, hier bij de bosrand bij de toren,ook bij het huisje in grote aantallen, heb er 2 naar buiten moeten brengen. Ze zijn mak..het zijn uilen, maar ze vliegen heel grappig.
Al die foto's van zaterdag, zondag volgt straks
Laatst aangepast door margootje op ma 22 jun - 14:21; in totaal 1 keer bewerkt
Leeftijd : 61
Genieten!
En ja Henk. Ik houd je er aan....
Want we gaan elkaar zeer zeker weer zien.
Prachtige foto's lieve dames!
Ik genoot met jullie mee. Dank jullie wel.
Mooi verslag in woord, Margootje.
En ja, ik had van jullie ook niet anders verwacht:
respectvol en liefdevol voor elkaar en met elkaar
i.v.m. corona.
16-06-'20 ~ achter poortje gaat de kleine kikkerpoel schuil door
weelderig groen.
Want we gaan elkaar zeer zeker weer zien.
Prachtige foto's lieve dames!
Ik genoot met jullie mee. Dank jullie wel.
Mooi verslag in woord, Margootje.
En ja, ik had van jullie ook niet anders verwacht:
respectvol en liefdevol voor elkaar en met elkaar
i.v.m. corona.
16-06-'20 ~ achter poortje gaat de kleine kikkerpoel schuil door
weelderig groen.
Was een heerlijk leuk gezellig weekend en de valken hebben ons op mooie acties getrakteerd!
Was een heerlijk leuk gezellig weekend en de valken hebben ons op mooie acties getrakteerd!
Hyacint- Aantal berichten : 574
Registration date : 16-05-13
Clip Yelena
LOL!! Ciryon
ja Yelena's fotoclip van EXO, wow
Schitterend zeg, de clip van Yelena!
» Amersfoort/OLV toren.
» Amersfoort/OLV toren
» Amersfoort/OLV toren
» Campics de Mortel
» Diverse Slechtvalken Nederland
» Amersfoort/OLV toren
» Amersfoort/OLV toren
» Campics de Mortel
» Diverse Slechtvalken Nederland
De Mortel en andere slechtvalken :: Gesloten Topics 2009 tot en met 2023 :: Archief :: De Mortel :: De Mortel 2021.
Pagina 6 van 21
Permissies van dit forum: